Shop Mobile More Submit  Join Login
MR. FACE PLAYS QUALITY SONGS by MidoriEyes MR. FACE PLAYS QUALITY SONGS by MidoriEyes
So I watched :icontealpirate:'s Let's Play: Amnesia (part 1), which was highly entertaining, and she said something that formed a very funny mental image in my head.

“… There’s someone playing the piano and the only person it could possibly be is a grunt, so the thought of one of the grunt’s just *unidentifiable noise and flailing* slamming it’s meaty claws all over the piano… oh it makes me laugh.”

WELP

Also here's one where Mr. Face has had too much Laudunumununumumm...

[link]
Add a Comment:
 
:iconnala-crescent:
Nala-Crescent Featured By Owner Jun 30, 2013  Student
YAY! fellow Jenn Fan!! *glomp*
Reply
:iconmanuela-jak-daxter-2:
Manuela-jak-daxter-2 Featured By Owner Jan 25, 2013  Hobbyist Artist
WTF!!
Reply
:iconshade684:
shade684 Featured By Owner Aug 24, 2012
still better than nikki minaj
Reply
:iconamnesia-face-luver:
Amnesia-face-luver Featured By Owner Aug 4, 2012
lol id do him xoxo h8ers
Reply
:iconshmabe:
Shmabe Featured By Owner Aug 4, 2012  Hobbyist General Artist
MEATY CLAWS.
Yep. Lost it at meaty claws.
Reply
:iconninjaskittlebro:
Ninjaskittlebro Featured By Owner Jul 13, 2012  Student Filmographer
:ooo if you listen some Beethoven while watching this, grunt is actually a good componist//shotdead

Grunt : why do people laugh with me T-T

oh its just a joke grunt. :'DDD
Reply
:iconwolfwrathgirl:
wolfwrathgirl Featured By Owner Jul 10, 2012
o0LOL XDDDDDDD
Reply
:icona-lonelydove:
A-LonelyDove Featured By Owner Jul 9, 2012  Student Traditional Artist
...*died laughing*
Reply
:iconeternalflamesburn4ev:
EternalFlamesBurn4ev Featured By Owner Jul 7, 2012
OwO


*dies*
Reply
:iconhe11a-rad:
he11a-rad Featured By Owner Jul 5, 2012
WOOOOO 93 FAVES AND 429 VIEWS
Reply
:icontealpirate:
tealpirate Featured By Owner Jul 5, 2012  Hobbyist Artisan Crafter
Could I possibly snatch up permission to use this at the start of my next video? :)
Reply
:iconmidorieyes:
MidoriEyes Featured By Owner Jul 5, 2012  Hobbyist General Artist
UM YES BY ALL MEANS. :heart: That is EXACTLY what I made this for, yup yup yup! ;D
Reply
:icontealpirate:
tealpirate Featured By Owner Jul 5, 2012  Hobbyist Artisan Crafter
HNNGGGG! This has made my day so much better! Thank you! X'D

It's great to finally catch him at the act. Ha ha! Brilliant! Brilliant! Brilliant!

I'm glad that you're enjoying the walkthrough so far. I hope you are inspired by the upcoming episodes :)
Reply
:iconmidorieyes:
MidoriEyes Featured By Owner Jul 5, 2012  Hobbyist General Artist
Glad you like it~! C: And yes, I'll totally keep watching the rest of those vids. AMNESIA IS JUST TOO BEAUTIFUL OF A GAME.
Reply
:iconrecorock1234:
recorock1234 Featured By Owner Jul 5, 2012
His tits are so sexy~
Reply
:iconyuvana:
yuvana Featured By Owner Jul 5, 2012  Hobbyist General Artist
Lolz I always wanted to catch the one that played the piano heh :iconhurrplz:
Reply
:iconmeruka7:
Meruka7 Featured By Owner Jul 5, 2012  Student General Artist
Sanity meter exploded :D.
Reply
:iconmava-sensei67:
Mava-sensei67 Featured By Owner Jul 5, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Hahah xD
Reply
:iconczeresnia666:
czeresnia666 Featured By Owner Jul 5, 2012  Hobbyist General Artist
WTF? XD
Reply
:iconkitty1066:
kitty1066 Featured By Owner Jul 4, 2012  Student Traditional Artist
now it just need to say im~ to sexy for my shirt while playing that would be epic XD rolf
Reply
:iconskulleton:
Skulleton Featured By Owner Jul 4, 2012  Student Digital Artist
The best part is i was listening to this when i clicked the Gif :D
[link]
Reply
:iconxyrele:
Xyrele Featured By Owner Jul 4, 2012  Hobbyist General Artist
Ehm.. fantastic piano playing there Mr. Face... *coughcough* x3
Reply
:iconheartiful:
Heartiful Featured By Owner Jul 4, 2012
Ahahaha this is fantastic, good job! xD
Reply
:iconhe11a-rad:
he11a-rad Featured By Owner Jul 4, 2012
my best friend sent this to me and i died
x'DD
worth a watch and fave~
Reply
:iconmidorieyes:
MidoriEyes Featured By Owner Jul 4, 2012  Hobbyist General Artist
Lol thanks! Glad y'all like it. XD
Reply
:iconhe11a-rad:
he11a-rad Featured By Owner Jul 4, 2012
x'D just thank you for uploading this
omg--
this should get a daily deviation. :U
Reply
Add a Comment:
 
×
Download GIF 500 × 390




Details

Submitted on
July 4, 2012
Image Size
130 KB
Resolution
500×390
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,659
Favourites
282 (who?)
Comments
26
Downloads
44
×